REGULAMIN
KONTAKT

Zapoznałem się oraz akceptuje postanowienia zawarte w regulaminie
Wydruki wielkoformatowe, Certyfikat Epson Digigraphie
druk cyfrowy w ofercie futura.pl
PIERWSZY RAZ NA STRONIE?
F.A.Q

Regulamin


Składanie zamówień
 

1. Wykonanie i wysyłka zamówienia następuje w terminie od 2 do 6 dni roboczych, licząc od dnia otrzymania poprawnie przygotowanego pliku do druku oraz akceptacji do realizacji zamówienia. Czas realizacji zamówienia wydruku w oprawie marki Nielsen wynosi 7 dni roboczych. W przypadku braków dostępności wybranej oprawy Klient będzie powiadamiany o zmianie terminu realizacji zamówienia. Dostawy realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej. Koszt dostawy wynosi 30 zł brutto przy wybranej opcji przedpłaty oraz 35 zł brutto przy wybranej opcji dostawy za pobraniem. Koszt dostawy wydruków w formacie większym niż 50x70 cm wynosi 50 zł brutto.

Odbiór

2. Zrealizowane zamówienie z opcją odbioru osobiście odbierane są:
    Centrum Druku Futura
    ul. Legionowa 28 lok. 008,
    15-281 Białystok,
    tel. 85 679 51 11, e.mail: biuro@futura.pl
    Poniedziałek - Piątek 9-18
    Sobota 9-1
4

Płatność

3. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są  za pośrednictwem   Dotpay.pl. 

     Dostępne kanały płatności:

  • VISA, MasterCard, EuroCard, JCB, Diners Club

  • mTransfer,Płacę z Inteligo,Multitransfer,

  • Przelew24 (BZWBK),ING Bank Śląski "ING Online",

  • Bank BPH "Sezam", Przelew lub przekaz pocztowy,

  • Bank Millenium "Millenet", Płać z Nordea,

  • Deutsche Bank PBC S.A,Kredyt Bank S.A. (KB24),

  • Pekao24 (Bank Pekao S.A.),

  • Inteligo (Bank PKO BP), Lukas Bank,

     Przeczytaj informacje n/t bezpieczeństwa transakcji

4. Usługi są realizowane według cenników i kalkulatora opublikowanego na stronie www.futura.pl. Ceny są cenami brutto oraz obowiązują w chwili złożenia zamówienia.

5. Centrum Druku Futura umożliwia bezpłatne konsultacje techniczne z grafikiem poprzez e-mail cd@futura.pl oraz odpłatne przygotowanie pliku do druku (jeżeli nie spełnia wymagań określonych w poradniku zamieszczonym na stronie zamówień).

Ochrona prywatności

6. Podane dane adresowe będą wykorzystywane wyłącznie do świadczenia usług. Każdy Klient ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz skasowania swoich danych z bazy klientów bez podawania przyczyn. Jednocześnie zapewniamy, że jakiekolwiek informacje o kliencie nie będą udostępniane osobom trzecim.

Administratorem danych osobowych jest firma:

Centrum Druku Futura Artur Radecki, ul. Legionowa 28 lok. 008, 15-281 Białystok, wpisana do rejestru przedsiębiorców przy Urzędzie Miejskim w Białymstoku nr. 58572, NIP 542-010-38-21.

Ograniczenia

7. W przypadku przesłania pliku nie spełniającego kryteriów określonych w zakładce "Jak przygotować plik do druku" Centrum Druku Futura wysyła wiadomość e-mail z informacją o tym fakcie wraz z opisem problemu (np. za mała rozdzielczość w stosunku do formatu wydruku, zbyt duże zaszumienie, brak ostrości, złe proporcje boków pliku w stosunku do zamówionego formatu itp.). Po wysłaniu wiadomości e-mail lub kontakcie telefonicznym prosimy o decyzję, czy Centrum Druku Futura ma poprawić odpłatnie plik (określamy w mailu koszt usługi). Informujemy, że do poprawienia rozdzielczości pliku i redukcji zaszumienia używamy specjalistycznego oprogramowania fraktalowego, umożliwiającego bezstratne powiększenie pliku do 800%

8. W sytuacji gdy klient zaznaczy opcję wysyłki wydruków kurierem wymagana jest płatność z góry lub za pobraniem.

9. Wysyłki wydruku, tego samego dnia, co wykonanie wydruku nie stosujemy, gdyż może to spowodować uszkodzenie przedmiotu zamówienia. Zrealizowane zamówienia wysyłane są kurierem na koszt odbiorcy. Koszt transportu obejmuje ochronne opakowanie wydruków (wydruki papierowe pakowane w tubach, wydruki usztywnione w kartonie i folii bąbelkowej).

Odstąpienie od umowy

10. Klient ma prawo odstąpić od umowy i anulować zamówienie do czasu, gdy otrzyma mail z informacją, że zamówienie zostało przyjęte do realizacji. Odstąpienie od umowy dokonuje się poprzez wysłanie e-maila na adres biuro@futura.pl z informacją o odstąpieniu od umowy i podaniem numeru zlecenia.

Reklamacje

11. Ewentualne reklamacje w zakresie jakości wydruków lub usług należy zgłosić w siedzibie zakładu lub pocztą elektroniczną na adres biuro@futura.pl w terminie do 5 dni roboczych. Reklamacja będzie rozpatrzona do 5 dni roboczych. Wydruki wykonane z plików, które nie spełniają zaleceń określonych w poradniku http://www.futura.pl/jak-przygotowac-plik-do-druku.html nie będą podlegały reklamacji z tytułu niskiej jakości wydruku.

Wydruki naklejone na piankę w formacie większym od 40 cm x 60 cm, nie oprawione w ramy, nie podlegają reklamacji, ze względu na wygięcie pianki. Jest to naturalna cecha tego materiału.

12. Reklamacje z tytułu uszkodzeń wydruków w transporcie będą rozpatrywane tylko w przypadku sprawdzenia przesyłki przy odbiorze od kuriera. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie przez Centrum Druku Futura, koszt przesłania do reklamacji zostanie zwrócony. Odpowiedzialność Centrum Druku Futura w przypadku wad jest ograniczona do wymiany produktów wadliwych z przyczyn technicznych.

13. Zwrot zamówionych towarów możliwy jest tylko w przypadku uznanej reklamacji.

14. Centrum Druku Futura zastrzega odmowę realizacji usług w formie lub treści o charakterze bezprawnym.

15. Centrum Druku Futura zastrzega sobie, w przypadku zmiany warunków rynkowych i kosztów materiałowych, prawo bieżących zmian cen usług umieszczonych w serwisie www.futura.pl


Wybierz rodzaj wydruku